The Art of Architectural Illustration

Building Illustration is een “taak” waarin niet iedereen kan presteren. De architecturale illustrator, ongeacht of het conventionele of geavanceerde media is, is een ongewone variëteit van vaardige plannen, wiens verantwoordelijkheid voor grootsheid zijn opleiding tot een gemeenschappelijk niveau heeft verheven. De architecturale illustrator is de persoon die de nacht van de dag niet herkent, want hij wordt verslonden door de procedure van de schepping, waarbij hij van niets iets maakt. Op dit moment stopt de tijd, niets doet er toe behalve “vooruitgang”.

Hoe dan ook, waarom besloot deze architecturale illustrator om te tekenen in plaats van te plannen? Is het het moment van voldoening van het maken, in plaats van volhouden totdat de structuur verschijnt. Of dan weer de motivatie van kunstenaars om de wereld vanuit zijn eigen standpunt te zien, over hoe hij de wereld ziet.

Perspectivist

Perspectivistisch, in een artikel dat ik onlangs las, worden de gebruikelijke kunstenaars afgeschilderd als “perspectivisch”, die na verloop van tijd oud zullen worden als hun reptielenpartner. Wat meer is, dat zich ontwikkelende typen geavanceerde media de controle over het speelveld overnemen.

Dat gezegd hebbende, zal een persoon die afkomstig is van de ouderwetse gedachte, de gebruikelijke kunstenaar, die na het proeven van de gecomputeriseerde media, toegang zal krijgen tot wat de mate van wat zijn creatieve geest kan bereiken.

Als je de kans hebt dat je pc als een medium denkt, zal het niet ver weg zijn van de realiteit, alles is niet denkbaar zonder de vakman erachter, net als een vakman en zijn penseel. Het is de planbekwame die de kern vormt van deze training.

Afkomstig uit een soortgelijke controle in mijn roeping, beide werelden proeven, zie ik geen onderscheid in het prefereren van beide. Perspectivist en de nieuwe 3D-afbeelding vullen elkaar aan. Men moet in staat zijn in de fundamentele vaardigheden van gebruikelijke tekeningen, om de verwachtingen in 3D-illustratie te overtreffen.

3D-afbeelding

3D-illustratie is een 2D-weergave van een 3D-object in de virtuele wereld. Het is de taak van de kunstenaar om op de meest ideale manier het plan van de structuur door te geven via een geleverd standpunt.

Het weergeven van een structuur voor technische introductie en onderzoek is uniek in relatie tot het demonstreren van animatiekarakter, buitenstaanders van ver van de planeet. Niemand herkent wat buitenstaanders lijken, dus de modelbouwers hebben een beetje speelruimte in zijn begrip. Bijna iedereen herkent hoe een structuur eruitziet, en die wens zou door de kunstenaar moeten worden vervuld.

Met de gids van de architecturale software zullen de architecten, interieurontwerpers en industriële ontwerpers – iedereen die genoegen neemt met smaakvolle keuzes in 3-dimensies, ontdekken dat 3D-pc-weergave een uitzonderlijk dwingende methode is om plangedachten door te geven.

Het bouwen van een 3D-schets op een pc brengt vaak planningsproblemen met zich mee, en kan helpen bij het zoeken naar een antwoord, die tijdens de structuurprocedure regelmatig worden genegeerd.

Leren van 3D-afbeelding

Het leren van 3D-illustraties vereist toewijding en orde, ongeveer hetzelfde als een andere roeping. Ongeacht of je besluit om de fundamentele vaardigheden veilig te stellen door naar een goede school te gaan of jezelf te onderwijzen, het is handig om zeker te zijn van wat je doelstellingen en doelen zijn. Houd in gedachten “zonder een droom sterven de individuen”, zonder een bepaald doel, zul je geen inspiratie hebben om ergens naar te zoeken.

Voor sommigen is formele voorbereiding van 3D-afbakening belangrijk, ongeveer hetzelfde als toen we onze schoolcursus volgden, ongeacht het ontwerp of de beeldende kunst. Dus als je wordt gevraagd of een conventionele cursus in hoofdlijnen een absolute noodzaak is, is het gepaste antwoord “het vertrouwt op de persoon”.

Wat voor training je ook krijgt, in ons vakgebied is het niet wat we weten, maar het is wat we kunnen laten zien. De belangrijkste maatstaf is dat onze demo-reel of portfolio het ding is dat de klant / baas over jou, je capaciteiten en meesterlijke visie ziet dan al het andere.

Er zijn een paar voorkeuren om energie te investeren in een goede schoolconditie, bovenal is het dat je volledig wordt overspoeld met het onderwerp dat je aan het leren bent. Een duidelijk gunstige positie is de inspiratie en verloving.

Een school overtreft een lerende organisatie, het is bovendien een beste domein voor systeembeheer in uw specifieke vakgebied, inclusief de bronnen, die regelmatig worden geassocieerd met verschillende afbakenings- of mogelijk creatiehuizen, voornamelijk omdat ze vermoedelijk wat onafhankelijk werk verrichten , of ze hebben eerdere studenten die in enkele verheven structuurbedrijven werkten.

Een andere voorkeurspositie is ook dat als je naar een conventionele school gaat, je hun hele uitrusting nadert en wordt begeleid door een expert, dat is onvoorstelbaar als je toevallig probeert te leren zonder iemand anders.

Naar de les gaan vergroot de kans om een ​​tijdelijke baan aan te pakken, wat misschien wel de meest ideale benadering is om jezelf te onderbouwen in een werkende studio en de vereiste bekwame ervaring of een bevredigende demo-reel of mogelijk portfolio op te doen.

Sommige scholen geven ook plaats aan een gekozen grote student, vanwege de school en afgestudeerden die zijn geassocieerd met een aantal deskundige creatiehuizen.